piątek, 21 listopada 2014

Fika - miejsce przyjazne mamom

Czy zastanawiałyście się kiedyś gdzie pójść z dzieckiem w dni o typowo jesiennej pogodzie? Kiedy za oknem deszcz, szaruga i plac zabaw już Was nie ratuje?
Zdecydowanie polecam wtedy obrać kierunek Kasztelańska i ruszyć do klubokawiarni Fika.

Trafiłam tam w zasadzie przez przypadek. Ot, zwykłe spotkanie z innymi mamami. Już od wejścia zapałałam miłością do tego miejsca - urocze wnętrze, miła obsługa i na prawdę dużo książek. Dochodząc do sali zabaw, przeżyłam jeszcze milsze zaskoczenie. Moja poznająca jeszcze świat na czworaka córka miała okazję wybawić się na równi z przedszkolakami odwiedzającymi to miejsce. I pomyśleć, że rozważałam wizytę w zwykłej dziecięcej sali zabaw, gdzie kulki (nie zawsze pierwszej czystości) byłyby jedyną atrakcją dla mojej małej córci.

W czasie kiedy popijałam latte, Amelka pod moim czujnym okiem zwiedzała salę. A było co zwiedzać! Ikeowski tunel, który ciekawił, ale i przerażał. Duże piankowe klocki, po których można się wspinać i robić inne dziwne rzeczy (czemu nie mam więcej miejsca w domu ;)). Drewniana kuchnia i warsztat dla starszych kolegów, na które składają się elementy idealne do gryzienia - jak młotek, czy drewniana marchewka. Do tego tego samochody z klasą - nie żadne plastiki. I tor z którego samochody same jadą. Takie cuda! Nie było czasu na nudę i marudzenie. Atrakcje zapewnione w 100% .

To o czym piszę to tylko fragment tego, co zastaniemy w Fice. Ze strony praktycznej warto wspomnieć o przestronnej łazience z przewijakiem, fotelu do karmienia (sympatyczne panie z Fiki udostępniają nawet cichy pokój jeśli zachodzi taka potrzeba) i prasą dla mamy w razie gdyby dziecko w ferworze zabawy troszkę o niej "zapomniało".

Szczerze polecam to miejsce i na pewno sama wrócę tam nie raz i nie dwa :)









Fika ul. Kasztelańska 31


6 komentarzy:

  1. Ze swojej strony również polecam. Miła obsługa,kawa podana przez uczynną Panią. Duży wybór i wygoda plus bezpieczeństwo.

    OdpowiedzUsuń
  2. My też tam chodzimy! Świetne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że otwierają dopiero od 10. Za to ściągają do siebie ciekawych ludzi i można skorzystać z różnych zajęć nie tylko dla dzieci. Bardzo przyjemne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fika jest fajna - oby więcej takich miejsc w Lublinie!

    OdpowiedzUsuń